KOREAPICANTO

Mata

3 April 2012

Live dari Kerinchi, Lembah Pantai! 433 pemilik Flat 4 Tkt Kerinchi halau Nurul Izzah keluar!



Pagi ini pemilik-pemilik flat 4 Tingkat Kerinchi menunjukkan kemarahan mereka dengan Ahli Parlimen Lembah Pantai pengkhianat orang miskin, iaitu Minah Bangkang, Spin dan Fitnah (Minah BSF) iaitu Nurul Izzah.


Ini live dari Kerinchi.


Mereka ialah sebahagian dari 433 pemilik Flat Kos Rendah PKNS 4 Tingkat Kerinchi yang dinafikan hak mereka sudah 2 tahun akibat dari hasutan Nurul terhadap lebihan 34 pemilik lain, yang enggan berpindah.


Sepatutnya pembangunan mengambil masa 3 tahun. Ini bermakna jika tiada hasutan, lagi setahun rumah mereka sudah siap, mereka sudah hidup selasa dari rumah sebesar purata 450 kaki persegi (kecik tu!) yang sudah berumur lebih 30 tahun ke rumah BARU sebesar 930 kaki persegi (besar tu!), dengan surrounding yang berlanskap dan moden.


Tapi sebab Nurul Izzah nak lawan apa saja yang Kerajaan usulkan di tempat dia, supaya orang benci Kerajaan, dia cuba gagalkan juga.


Ini kerja macam Setan.


Pagi ini pemilik mahu halau Setan! Pagi ini pemilik mahu Pembangunan diteruskan. Pemaju yang diundi sendiri oleh pemilik dan menang secara majoriti undi dari 3 pemaju lain yang turut membentangkan pelan pembangunan, pagi ini akan mula memulakan pembangunan.


Nurul Izzah dan kaki buat huru-hara dari luar sudah merancang utk datang, sambil menghasut lagi 34 pemilik yang masih belum pindah. Habis yang 433 ini Nurul Izzah tak peduli mengapa?