KOREAPICANTO

Mata

25 Julai 2012

CIPSMOORE!!! Abby Dakwa LEPAS Seksaan Kubur.....

Pengakuan Abby dipetik dari blog gelombangkick:
“Bukan saya tak nak masuk dari awal, tapi banyak perkara yang saya perlu fikirkan dan saya nak orang lain tahu bahawa agama dan politik memang tidak dapat dipisahkan. Lagipun hadirnya saya malam ini untuk menjadi ahli pas secara rasmi sebab tak nak pemimpin parti tidak berkesempatan melihat saya menjadi ahli,


“Saya tak hantar borang bersama dengan parti, nanti bila saya “disana” saya disoal kata memperjuangkan agama dan takut nama saya tak tersenarai, jadi saya termimpi-mimpi dengan keadaan itu, dan saya rasa sangat bersyukur hari ini saya dapat menjalankan tanggungjawab saya sebagai seorang muslimah yang beragama Islam”. Katanya..... ...SAMBUNGAN...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan