KOREAPICANTO

Mata

23 Ogos 2012

AISKRIMM!!!




Hari ni , di kesemua 61 cawangan Baskin-Robbins di seluruh negara, kecuali di dua kiosk di Pantai Hospital, Bangsar, dan Taman Tema Genting, dari 8.00 malam hingga 10.00 malam, Baskin Robbin Malaysia menawarkan satu skop ais krim percuma buat semua orang tanpa perlu tengok kewarganegaraan mereka .. hehee ..

Dan menariknya, ramai mengeluh bila melihat barisan panjang menunggu giliran untuk menikmati ais krim percuma tu haaa ..

Haaa .. Baru beratur panjng , korang dh mengeluh .. Boleh beli la konon .. Perghh .. Memang boleh beli tapi tak sama dengan usaha untuk mendapatkannya ! Bukan soal percuma atau tidak tapi itulah semangat yang ditunjukkan Dato’ Lee Chong Wei untuk bergelar juara ! Berusaha tanpa mengenal erti penat dan juga masa yang digunakan demi mencapai cita cita ..

Beratur berapa lama sangat nak dibandingkan nak dapatkan pingat kat Sukan Olimpik tu haaa.. Berapa kerat rakyat Malaysia ada simpan medal pingat Olimpik tu .. Bukan soal mahal murah tapi semangat dan kesungguhan serta keyakinan yang ditunjukkan itulah yang penting ..

Satu skop vs satu pingat Olimpik ..

1 ulasan: