KOREAPICANTO

Mata

25 Ogos 2012

Nie pun nak kempen!!!! haprak bangang mana la suker wat janji!!!!




Inilah masanya yang terbaik untuk membuat janji:
Kalau aku....... janji aku ialah "Orang Melayu tak payah buat kerja apapun, tetapi tetap akan mendapat minima RM5,000 sebulan, bagi yang ada isteri di campur lagi RM4,000 sebulan..... kalau ada anak, 5 anak pertama RM3,000 seorang, lepas itu 5 anak seterusnya RM2,000 sebulan. Itukan janji...... kalau aku tahu aku memang akan menang, aku takkan buat janji sebegitu....hahahahahahaaaaa korang aderrrrr!!!!


Settel dulu kes unisel....baru citer bab lain...hehehe....yg kecik x ley settle nak citer bab lain...buduhnya berok2 PR...

Semoga Allah s.w.t. memberi taufik dan hidayah kepada seluruh rakyat Malaysia untuk memilih pemimpin yang bersih, cekap dan amanah pada PRU ke -13 nanti...

drp lupus saman ekor baik mansuh cukai pintu kat seluruh kedah, penang dan selangor. Barulah dikatakan adil semua rakyat bawah PR dapat habuan masing2. Ni lupus saman ekor, pemandu2 yang ingkar jer yg dpt habuan... pemandu yg ikut peraturan melopong saja.. mana KEADILANNYA??