KOREAPICANTO

Mata

3 Ogos 2012

Rakyat berkecamuk masalah air!!!! pemimpin negeriakal pendek, bengap, x brape panjang akal pikiaq, bebalnya pula tak boleh diajar, sombong bangang!!!!

Ape punya bala apa yang sedang menimpa Selangor!!! sampai terpaksa menanggung bebanan membayar gaji pemimpin-pemimpin negeri yang akal pendek, bengap, x brape panjang akal pikiaq cuma sejengkal, bebalnya pula tak boleh diajar, sombong bangang!!!!

Rakyat sedang berkecamuk memikirkan masalah bekalan air bersih yang dirawat di loji-loji rawatan air, MB dan EXCO yang pekak badak masih bercerita pasal air mentah dari empangan dan sungai-sungai. Dah jadi macam itik bercakap dengan ayam pula.

Penduduk da bertambah, kilang-kilang dan pejabat semuanya perlukan bekalan air bersih untuk kegunaan harian kecualilah kalau Khalid Ibrahim dan Ronnie Liu boleh membuktikan air empangan dan sungai yang masih mentah boleh diminum begitu sahaja barangkali bolehlah ditangguhkan dulu loji rawatan air Langat 2.

Kalau ditengokkan, zaman sekarang mana ada lagi orang basuh pinggan mangkuk, mandi seharian atau basuh kereta guna air sungai, rata-ratanya guna air paip yang telah dirawat di loji-loji rawatan. Masing-masing tahu air yang belum dirawat risikonya boleh memudaratkan kesihatan dan tak sesuai untuk kegunaan harian....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan