KOREAPICANTO

Mata

26 Ogos 2012

SEKEJAP JE TUHHH MASUK PAS, LEPAS NI NYESAL....




Perubahan Abby kerana glamour publisiti melalui PAS-Politik!)
Abby apa kena mengena Asal Bukan Umno dengan keihklasan pada Allah? Allah pun politik juga? Atau Pok Nik ajar? Akal budak memang macam tu. Tak ada angin, tak ada ribut, tiba2 salahkan Umno. Apa hal...? Nak masuk Pas ke, Pus ke itu hak anda, Apa kaitan dengan Umno?

Ustaz Azhar Idrus mmg dulu seorang guru muzik tetapi selama 15 tahun dia berguru secara KONSISTEN dgn 8 org guru agama sekitar kelantan & terengganu... kalau ape yg ustaz azhar idrus ni buat da lebih kurang amik phd la... yg artis2 xsedar diri ni, baru insaf ckit pkai tudung, pakai kopiah xpayah la nak lagak mcm ustazah n ustaz... mmg kene sgt la gelaran ustazah & ustaz segera (pasni bleh mintak ASTRO OASIS wat program baru sbb saya rasa USTAZ & USTAZAH SEGERA lebih diminati berbanding IMAM MUDA dan USTAZAH PILIHAN)... klo korg ni semua da insaf pun, aku bangga sebagai seorang saudara islam tetapi xpayah la nak sibuk2 hal politik & agama.... da mcm sampah... aku nak ingatkan korg, ulama2 UMNO yg korg kutuk2 tu tinggi ilmu agama mereka tetapi yg abby dan rakan seperjuangan artis ni lebih hebat ke dari ulama2 kapir UMNO tu??? kita menilai org bukan dari ibadahnya tetapi dari ilmunya... hanya ALLAH yg boleh menilai ibadah setiap makhlukNYA...