KOREAPICANTO

Mata

11 Januari 2013

GEMPAR...rusuhan orang ISLAM~!!!!



ni kalau ader yang tak reti membaca elok ler di suruh orang bacakan...... jagalah keharmonian negara....jangan huru harakan negara..... tak habis-habis nak buat demo-demo-demo....angpa ingat demo angpa tu buleh ke menyatupadukan masyarakat. kot nanti esok lusa angpa jugak yang susah...angpa orang melayu, yang terkenal dengan sikap PHD......tuhan da bagi banyak petunjuk di mukabumi ini. x reti ke nak menjadi iktibar....tengok aja apa jadi di Indonesia, di negara Arab..yang rata2 adalah masyarakat yang beragama islam....ditindas, dibunuh, dicaci, dirogol, dibakar hidup2, dibunuh beramai2...

ini semua berpunca dari kehancuran dan perebutan kuasa yang berlaku lantaran mengikut telunjuk bangsa lain yang dah sah2 ader khinzir di sebalik mee!!1...tu pun x paham2... dalam Al-Quran dah dinyatakan x reti nak baca ke...kalau x reti baca beli la yang ada tafsirnya sekali.... baru korang tahu yang semua terjadi sekarang dah ada dinyatakan dalam Alquran sebab benda2 nih dah pernah berlaku dulu-dulu ......

mungkin korang nak merasa juga keperitan yang dirasai oleh saudara-saudara islam kita diseluruh dunia yang  sampai sekarang masih menderita kerana sistem pemerintahan yang kejam dan semata-mata ingin menghancurkan ISLAM dimuka bumi ini......dah terbukti dlm Al-Quran cuba tengok balik.........

kot korang nak merasa berperang sampai 50-10 tahun tak tahu la jugak.....tapi ingatlah semua, sekali kita terjerat dengan bangsa yang nk menghapuskan ISLAM selama-lamanya lah kita akan lenyap dimukabumi di secara perlahan-perlahan tanpa DISEDARI oleh puak-puak yang BOD.., BANGAN., BA.., DAN SEGALA la yang kesat2 sampai tak terucap disini.........

kesimpulanya pembangkang yang fanatik nih boleh dikategorikan sebagai BODO X BOLEH DIAJAR, BANGANG X BOLE DIBETULKAN, DAN PANDAI YANG X BOLE DIIKUT!!