KOREAPICANTO

Mata

28 April 2013

ya kita TUKAR tolak la PR...... undilah BN


Menegak, mempertahan dan mengembangkan Islam, agama rasmi negara serta menghormati prinsip kebangsaan beragama. Sedangkan tiada di dalam perlembagaan PAS mengenai hudud dan penubuhan negara Islam. Perlembagaan mewajibkan setiap melayu itu adalah islam. X boleh agama lain. Dan sekarang ni di negara kita, semua dah lengkap sebagai negara islam. Ada bank islam, sekolah agama, masjid. Cuma hudud saja belum dijalankan. Huduh hanya boleh dijalankan sekiranya umat islam bersatu..



kalau betul Kelantan kuat agama islam, kenape bila anak-anak Kelantan turun Selangor perangai mengalahka bukan islam? duduk 1 rumah bukan mahram, kalau xpercaya g cek kat Shah Alam seksyn 20, ramai anak-anak Kelantan menyewa kat sana.. tahu nak salahka UMNO.Tetapi diri sendiri yang x betul, agama di politikkan.. subahanallah 

Siapa ckp kelantan xde kelab malam, prjudian, karaoke gelap di tengah2 bndar KB, minuman keras, bebas dosa!!! saya bukan org klantan tapi kerap dtg bkerja di klantan dn hmpir tiap mggu di klantan.apa yg saya ckp diatas ni smunye ada di klantan. apa yg saya tahu dn member2 di klantan maklumkn memang wujud tempat2 ni.tetapi sesetenggah org di klantan ada yg tak tahu dn ada yg tutup sebelah mata. saya tak ckp pas klantan gagal mnjaga kpntingan islam tp jgn ada yg ckp RaKYAT KLANTAN BEBAS DRI MNANGGONG DOSA dri negeri2 dbawah pntadbiran umno.. senang ckp memang wujud tmpat2 ni setiap negeri di mlysia.. # saya hrap jgn ada rkyan klantan yg brkecil hti dgn knyataan saya ni. apa yg saya ckp adalah fakta yg benar ! #

UMNO tak tolak hukum hudud tapi menuggu masa yg sesuai utk dilaksanakan dan kefahaman undang2 islam akan diberi dulu kpd kaum bukan islam supaya jangan timbul perasangka buruk dan kejutan kpd mereka. INGAT APA KARPAL SINGH cakap? D Kelantan dah ada Enakmen Hukum Hudud sejak tahun 1990an lagi tapi kenapa tak dilaksanakan? Nak tunggu Pas perintah satu malaysia baru nak laksana? Bila? Tanding jumlah kerusi Parlimen pun tak cukup nak tubuh kerajaan yg diimpikan. Nak gabung dgn DAP dan PKR? Pasti mereka membantah. Lebih baik Pas gabung dgn UMNO baru boleh impian nak laksana undang2 hudud tercapai....ni tidak tapi cerca UMNO siang malam, saban hari dan sepanjang tahun...mana nak jadi.Ingat org UMNO pun islam spt Pas tapi TIDAK AKAN tolak rang undang2 itu bila di usul ke Parlimen..pasti UMNO akan di tolak oleh orang melayu islam. So lebih baik bergabung dgn UMNO supaya cita2 dan impian akan tercapai. Wallahualam.

Sokong PAS takut terbabas.sokong PKR takot kena liwat.sokong DAP takot jd komunis.sokong UMNO/BN dapat juga BR1M dua kali.seratus tiap2 pelajar sekolah.syukur pada ALLAH.amin....

Dan sekarang pas dah berganding dgn pkr dan dap. Mcm mana org yg nk pertahankan islam boleh bergabung dgn geng puralism agama? Ni yg sangat bahaya. Kalau nak menjaga kreadibiliti buat apa nk join dgn PKR dan DAP. PKR dah sah2 dgn puralism nya, dap dengan agenda dia.apa nk jadi dgn ank cucu kita nanti