KOREAPICANTO

Mata

9 April 2014

PERCAYAKAH KEPADA PETUALANG INI???

Ini manusia amat merbahaya, cukup UMNO dengan orang-orang yang setia pada UMNO dulu kini dan selamanya. UMNO diganggu dan digugat oleh mereka yang tak sabar ingin berkuasa dan agendanya .. kini UMNO hidup dengan tangisan dan air mata pada yg benar-benar setia pada UMNO demi agama dan bangsa khususnya. 

Percayakah kepada pertualang ini? dialah yang selalu melakukan fitnah-fitnah kepada pihak UMNO dan kerajaan Malaysia. Jika dia masuk di dalam UMNO tak mungkin dia akan jadi duri dalam daging untuk membantu Anwar dalam apa jua keadaan...!!!

UMNO dah banyak menangis kerana pekianat ini,, biar UMNO hidup dulu dan kini selamanya yg setia pada UMNO dan perjuangan UMNO. X yah la tima org yg mcm lalang..x da pndrian..org mcm ni la blh mrosakkn UMNO.  jenis ludah dan jilat. tapi kalau dia ludah kat situ, mmg lah dia suka jilat kat situ. yang penting ada yg terima. jadi UMNO kena lah sedar, jangan asyik terima aje tanpa hiraukan kisah lamanya. tahap gaban kan?....Adakah itu satu Keiklasan? tapi umno kena bagi syarat kt dia....azmin mesti buat pengakuan bersumpah tentang semua skandal2 dia ...Anwar dan yg lain2. ...lebih2 lagi tentang anwar lerr.....ahak ahak ahak....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan