KOREAPICANTO

Mata

11 Februari 2015

AI TAK BERSALAH?

AI dah berehat 5 tahun, tetapi ada pulak pihak-pihak yang tak berpuashati. Sedangkan 5 hakim telah membuat keputusan. 15 belas peguambela termasuk bekas hakim negara pun tak boleh menang, malahan mereka tengah memikirkan langkah seterusnya yang akan diambil selepas Mahkamah Persekutuan menolak rayuan terakhir anak guam mereka itu.

Persoalan-persoalan yg terkeluar dari rakyat hakim negara mempertahankan AI TAK BERSALAH. bukan senang nak jatuhkan hukuman pada pesalah. 5 hakim yang bertauliah adalah dari Yang DiPertuan Agong, sikiranya masih ada yang tidak puashati tu, cuba pergi tengok dan ingat balik tentang rukun negara Malaysia....iaitu ada 5 perkara je,  INGAT baris yang kedua tu, IAITU KESETIAAN KEPADA RAJA DAN NEGARA....janganlah terlebih cerdikpandaibodohsombong nak jadi rakyat hakim negara....


FAHAMI DAN AMALKAN...INSYA ALLAH AMAN DAMAI NEGARA DAN KELUARGA


Janganlah cepat melatah menyalahkan kerajaan itu dan ini. Sebaiknya tengoklah kehidupan kita, keluarga kita, mak ayah kita, saudara mara kita...yang beragama ISLAM diseluruh dunia...... tak dapat ke dibayangkan lagi sekiranya Negara Malaysia ini, menjadi seperti negara-negara saudara ISLAM kita di luar sana. Takkan sampai kiamat baru nk tersentak!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan