KOREAPICANTO

Mata

30 Julai 2012

APA KATA LU ORANG!!!!!!!!! INI BANNNER....KONGSI-KONGSI!!! sharing is caring maaaaaa.....



Faham ke dengan slogan di atas.....tapi walau apapun! aku sokong UMNO sebab aku orang melayu, orang yang ingin kekalkan keamanan, ingin kekalkan kestabilan politik, ingin kekalkan kestabilan kaum dan semua yang aman je lahhhh....sebab aku cintakan MALAYSIA iaitu negara tempat aku dilahirkan!!! tak tau la korang kot ade yang x pahammm!!!!..ini semua sebab aku xnak NEGARAKU di ambil oleh bangsa-bangsat lain yang akan memporakperandakan keamanan NEGARA AKU.....kalau pembangkang menang..KORANG INGAT yg roket patung yang xterbang terbang tu nak diam je ke, lihat la APA YANG jadik pada Pulau Pinang mcm mana..korang x kesian ke dengan ORANG MELAYU dekat sana tuhh...tanah pun tadak!!!! kot silap sok tanah kubor pun deme nak amik wat rumahhhh!!! itu jam mau kesian pun tatak gunaaa oooo!!! atau pun korang nak jadik mcm SINGAPORE? indah sungguh pemandangan!! kalau x takkan ada artis melayu mereka cari makan kat MALAYSIA ader yang dah mintak permit lak nak duduk kt sini, kene tunggu giliran pun SANGGUP!!!!.. adiossssssssssssssss!! LU PIKIR LA SENDIRIII!!!