KOREAPICANTO

Mata

30 Julai 2012

KORANG TENGOK LERRR!!! pra syarat masuk SYORGA!!!



Komen2 dan pendapat orang mengenai BANNER nie!!!

KALAU NEGARA NEGARA LAIN, TERMASUK ARAB SAUDI TAK ADA PARTI PAS, DAP, PR MASUK NERAKA LAH JAWABNYA....

Pas ke pr ke..mereka ni tuhan ke nak menentukan nasib manusia diatas bumi allah ni..bertulis begitu nak jahanamkan dunia islam bukan nak besatu selamatkan bumi kita tapi memalukan rakyat luar tengok melaysia huruara negara sendiri..org islam bukan macam ni..hanya ikutkan hati sendiri..nak balas dendam dgn pati atau gila kuasa yg tak dtg hasil sendiri ..lepas tu ajak pati tu sendiri huruara negara....pelancung luar tepuk tangan good good melaysia make a party come join..itu yg mereka kata sebabnya mereka tak tahu apa2 konon2 pesta tahunan rakyat kita serba kuning..sedarlah wahai pati2 ni jgn jahanamkan negara tercinta yg aman damai maju kedepan:-):-)amin..

Kebisaan org cakap syurga bawah tapak kaki ibu, tapi kalu lihat x nampak pun,...tapi yang gambar di atas tu benar-benar nampak.,, syurga jaminan pok nik...

KORANG LAK CAM NERRRR......!!!!! LU PIKIR LA SENDIRI!!!!