KOREAPICANTO

Mata

21 Ogos 2012

GEMPAR: KRISTIAN AKAN JADI AGAMA RASMI!!!




Masih tidak nampak lagi- Jadi AWAS bangsaku- sekarang kita berhadapan dengan ancaman luar dan dalam, kita berhadapan dengan bangsa kita sendiri yg inginkan sebuah negara republik sebagaimana dicanangkan oleh demonstran di dataran merdeka.

Bolehkah dibayangkan nanti corak pemerintahan mereka jika kuasa terlepas ke tangan mereka? Apakah Melayu dan Islam mendapat tempat seperti sekarang? Seburuk2 UMNO ia lebih bersifat peribadi kepada pemimpin tertentu tetapi umum Islam dan Melayu masih dalam keudukan yg terpelihara.

Malangnya PAS hari ini lebih teruk dari UMNO pula dari segi ‘kerakusan’ dan ‘kemaruk’ kuasa yang berlebihan sehingga sanggup ‘berkompromi’ dalam beberapa perkara pokok termasuk syubahat dalam soal dosa2 besar atau soal2 kemusnahan masa depan ummah.

Dan sekarang mari kita bariskan apakah agenda yang sebenarnya telah dirancang oleh DAP untuk menakluk negara ini dengan bantuan Yahudi dan Singapura.DAP paling benci kepada bangsa Melayu beragama Islam dan Raja2 Melayu. DAP berniat jahat untuk menukar perlembagaan Islam kepada Perlembagaan Kristian.
...SAMBUNGAN...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan