KOREAPICANTO

Mata

11 Disember 2012

DENGKI tahap GABAN!! ader aq kesah




Tahniah Heliza Helmi n Afdlin Shauki.............xperlu cakap apa2 kalau nak berjihad............ckp degar2 pun x guna kalau sdri pun x pernah jejak kaki ke gaza............

Yang suker mengata lantak korang laaaaa....tu pun korang tak jugak ngulurkan sumbangan.... mana yang suka memberontak tu hah apa lagiii!!!!! peluang da depan mata! pegi la berjihad........... besar pahala membantu saudara kita di sana....jangan nk mengucar kacirkan negara yang da aman neh...... ada mata buta, ada hati pun buta jugak!!!

Aper pun ulls yg ke GAZA tu I ucapkan tahniah.....semoga selamat perjalanan pergi dan balik... insyaallah.... ALLAH bersama kalian..........bantu lah mereka yang memerlukan......amin......

YANG SUKER MENGATA TUH SHUT UR' MOUTH ......ader aku kesah!!