KOREAPICANTO

Mata

28 Mac 2013

PAS terus doa ke arah kesesatan dan kehancuran....



Klau dah tksub tu susah..zalim!.. ada ke kat msia ni org kn pancung dll. Main sdap mulut je bcakap nk tkar krajaan dll dah tergadai br tau nsib. Tengok je arab spring..negara yg aman usah digadaikan klau nk bpolitik bleh n pilihlah apa parti pun tp jgn mndoakan yg tdak baik esp sesama islam dan melayu..kurang2kan maki hamun dan ayat yg tdak baik tu. Patut la ramai sedara mara ku makin sesat kat kota baru...