KOREAPICANTO

Mata

13 Oktober 2014

Hamba Abdi Upahan....Sanggup gadaikan maruah diri dicerca orang ramai

Uncle nie marah ke atau kena suruh sebab ada magkuk yang bagi duit. Tengok gayanya dah dapat BR1M ne, apa lagi yang tak puas hati? Setakat pegang poster PM tu kehulu kehilir tiap-tiap kali Pilihanraya, tiap-tiap kali Pembentangan Budget memang bagus la uncle ne. Sekurangnya dia tahu siapa pemimpin UMNO dan siapa Perdana Menteri Malaysia.....

Ada eloknya pihak polis kutip hindu ni terlebih dahulu sebelun dia dikutip org ramai... dibimbangi dia dibakar hidup2 oleh org ramai..tlg ambil tindakkan..pihak yang berkuasa..jgn...di biar kan begitu saja....ini musuh negara...bangsat......

Tapi yang penting, sekurang-kurangnya, uncle ne dia jage elok-elok poster PM tu....ke hulur hilir dia bawak, tu je satu-satu poster yg dia ada, bagus jugak tuh.. sekurang-kurangnya di tahu sapa PM kita


Lagi satu, tak pahamlah.... tak ada ke akta yg boleh digunakan utk mendakwa lelaki ini, Ini ketogari provokasi namanya. Yang peliknya polis hanya memandang aksi sebegitu, Adakah hal sebegini dibenarkan di Malaysia? dan adakah ini tauladan yang nak kita wariskan utk anak cucu kita?


Kepada pihak berkuasa Polis Diraja Malaysia, saya menyeru agar tindakan tegas diambil ke atas LELAKI INDIA ini sebelum perkara yang tidak diingini berlaku. Ini adalah provokasi yang amat bahaya yg dilakukan oleh LELAKI INDIA ini, yang pasti LELAKI INDIA ini, diperalatkan. Siapa yang peralatkan LELAKI INDIA ini ?